YAZ FAVORİLERİ | 2016

Eylül 02, 2016


Merhaba :) 
Artık yeni bir aya girdiğimize ve yazı geride bıraktığımıza göre yaz favorilerimi paylaşmanın zamanı geldi.

İlk olarak tabi ki güneş kremi ile başlıyorum.

Farmasi Dr. C.Tuna Sunlotion Güneş Losyonu

Bu yazın başında Farmasi'den güneş kremi sipariş ettim. Açıkçası pek ümitli değildim buda diğerleri gibi sivilce yapar, beyaz beyaz durur diyordum. Ama beni yanıltmayı başardı :)
Özelliklerine baktığımız zaman 40 spflik bir koruyucu, beyaz yapıda, içerisinde aloe vera özleri bulunuyor ve çok hafif bir kokusu var.
Benim için en önemli özelliği bende sivilce yapmaması ve beyaz kalıntılar bırakmaması.
Ürünü fazla kullandığımda tabi ki bu üründe diğerleri gibi yüzümü yağlı gösterdi ancak öyle tereyağı sürmüş gibi bir yağlı duruştan bahsetmiyorum :) 



Farmasi Termal Su

Yazın kurtarıcı ürünü ilan ediyorum kendisini :) 
Yüzüm terlediğinde, kızardığında, kuruduğunda, yağlandığında iki fıs ve benden rahatı yok.
Makyaj öncesinde sıktığım zaman cildimi çok güzel nemlendirdi ve makyaja hazır hale getirdi. Ayrıca nemlendirici, güneş kremi, pudra gibi ürünler sürdükten sonra da kullandığımda fazla yağını aldı pudra görünümünü doğallaştırdı, cildimi pürüzsüz hale getirdi. Ancak bu ürünün makyaj sabitleme gibi bir fonksiyonu bulunmamakta aklınızda bulunsun.



Uni Care Eye Disc Losyonlu Göz Temizleme Diskleri

Çok pratik, kullanışlı bir ürün. Ekstra makyaj temizleme suyu ve pamuğu almaya gerek kalmadan tek bir ürün ile makyajımı çok güzel bir şekilde temizledim. Özellikle seyahatler için çok uygun olacaktır. 
Yağlı bir yapıda. Kullandığımda göz çevremde yağlı bir his bırakıyor ancak makyajımı temizledikten hemen sonra yüzümü yıkadığım için bu bende sorun olmadı.
 İçerisinde 50 adet bulunuyor. Bendeki yeşil çay özlü olanı ayrıca turuncu kapaklı kayısı yağlı çeşidi de mevcut. Bu ürün ayrıca göz çevresini dinlendirmek ve kaş-kirpikler için bakım yapmayı da vaat ediyor. Kaş- kirpikler için bir şey söylemeyeceğim ancak göz çevresi için kullandığımda kızarıklık sorunu yaşadım ve bir daha bu şekilde kullanmadım. 



Fa Pink Passion Roll On

Fa'nın bu rollonu harika :) 
Buram buram çiçek kokuyorsunuz ve terlemenize asla izin vermiyor. 
Tabi aşırı aşırı terleyen birisi değilseniz!
3-4 dakika içinde kuruyor ve 6 saate kadar kokusu kalıyor 💐
Her ne kadar üzerinde 46 saat yazsa da biz tabi ki buna inanmıyoruz :)
Eğer ucuz ve kaliteli bir rollon arıyorsanız Fa'nın bu rollonunu tavsiye ederim.




Oriflame Love Nature Tonik

Pek tonik kullanan birisi olmasam da bu toniği çok sevdim. Yüzümü yumuşacık yaptı ve sivilcelenme, yağlanma gibi problemler oluşturmadı. Yüzümde pürüzsüz bir his bıraktı. Ancak gözenekleri sıkılaştırma gibi bir durumu şuanda göremedim.



Avon Foot Works XXL 

Bilmiyorum Avon bu ürünü neden limited edition olarak satışa çıkardı ve hemen kaldırdı :(
Bu yaz ayaklarım her gün farklı ayakkabı giymekten, çok yürümekten su topladı, ayakkabılar vurdu ve yara oldu. Bu durumdan kurtulmama yardımcı olan bir ürün oldu. Ayaklarımı yumuşacık yaptı ve iyileştirdi. Eğer bu ürünü bulursanız ve sizinde böyle sorunlarınız varsa kesinlikle alın ve kullanın.



Farmasi Dr. C.Tuna Aynısefa Sabun

İlk defa yüzü kurutmayan aksine nemlendiren bir sabun kullandım. Ben günde 1 defa yüzümü bu sabun ile yıkıyorum. Bazen ekstra bir nemlendirici sürmeme bile gerek kalmıyor o kadar cildim nemli ve yumuşacık oluyor. Sivilceleri söndürmede de baya başarılı bir ürün. 
Vaatleri arasında ciltteki renk eşitsizliklerini gidermek, cildi dış etkenlerden korumak gibi etkilerinin bulunduğu söyleniyor. 
Ben bu sabunu kullandığımdan bu yana cildim daha sakin ve canlı görünüyor.



Farmasi Dr. C.Tuna Aynısefa Yüz Kremi

Kremi de cildimi çok güzel nemlendirdi ve asla yağlı yağlı bir görüntü oluşturmadı.
Gün boyu cildimde kaldı ve cildimi yatıştırdı.
 Bu ürün bende sivilcelenme yapmadı ki bende yapmadıysa kimsede yapmaz diye düşünüyorum :)



Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı 

Olay yaratan siyah nokta bandı evet ben çok seviyorum :) Siyah noktaları çok güzel temizliyor daha ne olsun. Evet kokusu biraz ağır ama beni pek rahatsız etmiyor. 
İçerisinde 6 adet bulunuyor ve Bim marketlerde 4.50 liraya satılıyor. 


Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler :)
Kendinize iyi bakın hoşça kalın :) 

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum