PROJECT PAN 'E BENDE KATILDIM :)

Ekim 03, 2016






Geçenlerde Instagram'da dolaşırken 
başlattığı bir projeye denk geldim.

Katılanlar kullanmadıkları, çekmecenin bir köşesinde unuttukları ürünleri
Aralık ayına kadar bitirmeyi 
ve
yılbaşında yapılan büyük indirimlerde yeni ürünler almayı hedefliyorlar.
Bu fikir benimde çok hoşuma gitti ve bende hemen bir liste belirledim.
Ancak listemde sadece kozmetik ürünleri bulunuyor.
Cilt bakım ürünlerinde bir ürünü bitirmeden
diğerini almıyorum ve kullanmıyorum.

Bu yüzden artık görmekten bıktığım, kırılmış, bir işe yaramayan, sevmediğim ürünleri
seçtim ve her gün bu ürünlerle makyajımı yapmaya başladım.

Bakalım benim listemde hangi ürünler varmış ?




- Avon Red Velvet Ruj :
  
Asla kırmızı ruj insanı olmadığımı gözüme gözüme sokan bir rujdur kendileri.
 Rengi de zaten ne tam kırmızı ne de tam olarak turuncu.
İki rengin karışımı ve içerisinde minik minik simler bulunuyor :(
Umarım hemen bitersin..




- Golden Rose Lipliner 206 Numara :

İlkokulda kullandığımız kırmızı renkli kurşun kalem ile arasında bir fark görmediğim
iğrenç kokan bir dudak kalemi.
Avon'un ruju ile beraber kullanıp bir taşta iki kuş vurmayı hedefliyorum :D




- Oriflame Veryme Makyaj Bazı :

T bölgem tamam yağlı ama bu ürünü kullanacak cilt tipi var mı bilmiyorum.
Aşırı aşırı yağlı ciltler kullanabilir ancak.
Ne zaman bu bazı kullansam saçma sapan bir şekilde sürdüğüm yerin kalkmasına sebep oluyor
ve
kek gibi görünmesine sebep oluyor.
En zor bitecek ürün bu olsa gerek.




- Flormar Gel Eyerliner :

Bu ürünü ilk aldığım zaman fırçasını hiç beğenmemiştim. Sonra kendime bir eyerliner
fırçası almak için arayışa girdim ve ürünü bir köşeye kaldırdım.
Yazın başlarında çok şükür fırça aldım ama bu fırçayla da bir türlü beceremedim.
Zaten ürün yaz mevsiminde kullanılmaya hiç uygun değil, sıcaktan göz kapaklarıma
bulaştı sürekli. Bende bir köşeye atmıştım.
Hazır havalar soğumuşken bu ürünü de kurumadan kullanıp bitireceğim.




- Avon Far Bazı :

Göz kapaklarım kuru olmamasına rağmen bu ürünü ne zaman kullansam pütür pütür duruyor.
Bu yüzden hiç sevmiyorum ama atmakta istemedim.
Kullanıp bitireceğiz mecburen.




- Essence Maskara Bazı :

Beni çok uğraştırdığı için artık bitirmek ve bir daha bu tarz bir ürün satın almama kararı aldım.
Tamam kirpikleri dolgunlaştırıyor ama alttan beyaz beyaz duruyor ve bu rengi kapatmak
için çok uğraşıyorum, umarım hemen bitersin beybi.




-Flormar Orange Gold Tekli Far :

Kırıldığı için hiç preslemekle uğraşmak istemedim ve açıkcası gönlüm geçti.
Yakında kırıla kırıla biter zaten :D



- Avon 4'lü Far :

Artık görmekten bıktığım ürün oluyor kendileri.
Pek pigmentli değiller ancak fırçamı ıslatarak istediğim rengi elde edebiliyorum.
Tabi ki bu farın hepsini bitirmem mümkün değil, bende içlerinden
1 ile 3 numaralı renklerini bitirmeyi kendime hedef koydum.


Aralık ayında tekrar durum güncellemesi yapacağım o zamana kadar görüşmek üzere :)






Bu yazıları da okumalısın

4 yorum

  1. Hoşgeldiniz aramıza o zaman😊 Kalabalıklaştıkça keyifli oluyor😊 Kolay gelsin hepimize❤️

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum :) Aynen kolay gelsin herkese :)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin tekrar, az ve öz ürün seçmişsin, ve eminim yılbaşına kadar bu ürünlerin çok büyük kısmıyla vedalaşıcaksın :)
    Bu yayınının linkini, blog sayfamdaki yayınıma ekledim.
    Takipteyim, kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler, size de kolay gelsin :)

    YanıtlaSil