2016 YILINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Ocak 06, 2017

Yeni yıldan herkese merhaba :)

Geçtiğimiz yıl kendimi motive etmek için birkaç karar almıştım.

Bu kararlarımın arasında bir yıl boyunca 
100 tane kitap okumak vardı.

Ama ne yazık ki bu kararı almak için yanlış bir yıl seçmişim :(
 Okulumun yoğunluğu, formasyon, staj, alttan dersler, sınavlar
ev taşıma, mezuniyet derken bir de KPSS çıktı başıma !
Bu hedefimi tamamlamada birçok engel çıktı anlayacağınız.
Ancak yine de kendimle gurur duyuyorum ki
bu kadar kitabı okumayı başardım :)

Hedef : 100
Ulaştığım Sayı : 81

Hemen hangi kitapları okuduğumu yazmaya başlıyorum :)

1- Madam Bovary (Gustave Flaubert)
2- Sus (Sara Becker)
3- Cinnet (Jude Hunter)
4- Soğuk Kahve (Ahmet Batman)
5- Toprak (Buket Uzuner)
6- Konak (M. Necati Sepetçioğlu)
7- Sabah Uykum (Ahmet Batman)
8- Ustam ve Ben (Elif Şafak)
9- Sümer Mitolojisi (Samuel Noah Kramer)
10- Benim Hüzünlü Orospularım (Gabriel Garcia Marquez)
11- Sömürgeci Batının Barbar Tarihi 1 (Hayri Yıldırım)
12- Saatleri Ayarlama Enstitüsü (Ahmet Hamdi Tanpınar)
13- Karabasan (Tim Fox)
14- Kurbanı Beslemek (Kenzaburo Oe)
15- Bir Yumak Mutluluk (Debbie Macomber)
16- Kabus Oteli (Judy Wilkins)
17- Mart Menekşeleri (Sarah Jio)
18- Kadın ve Bedeni (Yasemin İnceoğlu)
19- Tohum ve Toprak (Carol Delaney)
20- Aşk (Elif Şafak)
21- Güneşi Uyandıralım (Vasconcelos)
22- Kinyas ile Kayra (Hakan Günday)
23- Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi (Ayfer Tunç)
24- Zaman Yeli (Gürsel Korat)
25- Benim Yolum (Christina Daniels)
26- Yakut Kırmızı (Kerstin Gier)
27- Acımak (Reşat Nuri Güntekin)
28- İdeal Öğretmen (Grigory Petrov)
29- Safir Mavi (Kerstin Gier)
30- İlk Öğretmen (Cengiz Aytmatov)
31- Benim Küçük Dostlarım (Halide Nusret Zorlutuna)
32- Erkek Dedikodusu 1 (French Oje)
33- Gül Bahçesi (Mevlana)
34- Ben, Earl ve Ölen Kız (Jesse Andrews)
35- Zaman Zaman İçinde (Pertev Naili Boratav)
36- Eat, Pray, Love (Elizabeth Gilbert)
37- Senden Önce Ben (Jojo Moyes)
38- Hayatın Anlamı (Tolstoy)
39- Her Şeye Rağmen Sevgi (Tolstoy)
40- Kürk Mantolu Madonna (Sabahattin Ali)
41- Erkek Dedikodusu 2 (French Oje)
42- Tutunamayanlar (Oğuz Atay)
43- Gurur ve Önyargı (Jane Austen)
44- Tavan Arasındaki Buda (Julie Otsuka)
45- Frida Kahlo- Aşk ve Acı (Rauda Jamis)
46- Bülbülü Öldürmek (Harper Lee)
47- Aynı Yıldızın Altında (John Green)
48- Kara Kitap (Orhan Pamuk)
49- Firarperest (Elif Şafak)
50- Hayvan Çiftliği (George Orwell)
51- Suzan Defter (Ayfer Tunç)
52- Gökkuşağı Günleri (Antonio Skarmeta)
53- Zamanın Kısa Tarihi (Stephen Hawking
54- Üç Anadolu Efsanesi (Yaşar Kemal)
55- Kime Anlatsam Kederimi (Çehov)
56- Mutluluğun Kıyısında (Dostoyevski)
57- Bir Gencin Dramı (Tolstoy)
58- Deli Fişek (Vasconcelos)
59- Dorian Gray'in Portresi (Oscar Wilde)
60- Sineklerin Tanrısı (William Golding)
61- Göğe Bakma Durağı (Turgut Uyar)
62- Çanlar Kimin İçin Çalıyor (Hemingway)
63- Siyah Süt (Elif Şafak)
64- Uçurtma Avcısı (Khaled Hosseini)
65- Yer Altından Notlar (Dostoyevski)
66- Gösteri Peygamberi (Chuck Palahniuk)
67- Füreya (Ayşe Kulin)
68- Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk (İskender Pala)
69- Zümrüt Yeşil (Kerstin Gier)
70- Gece Sirki (Erin Morgenstern)
71- Allah Beni Böyle Yaratmış (Pucca)
72- Dede Korkut Hikayeleri (Orhan Şaik Gökyay)
73- Türkçülüğün Esasları (Ziya Gökalp)
74- 1984 (George Orwell)
75- Sırça Köşk (Sabahattin Ali)
76- Yaprak Dökümü (Reşat Nuri Güntekin)
77- Ay Hadi İnşallah (Pucca)
78- Mitten Yazıya veya Gizli Dede Korkut (Kamal Abdulla)
79- Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek (George Ritzer)
80- Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var (Debbie Macomber)
81- Çalıkuşu (Reşat Nuri Güntekin)


Bu yılda kendime 50 kitap okuma hedefi koydum.
Umarım bu yıl hedefime ulaşabilirim :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum