-- BEEBEAUTY vs. GARNIER --

Şubat 06, 2017





Bu iki ürünün ayrı ayrı yazılarını yazmak yerine 
ikisini karşılaştırmak istedim.
Zaten ikisi de çok uygun fiyatlı ürünler
ve
her yerde rahatlıkla bulunabilirler.

O halde yarışma başlasınnnnn :D

İlk kategorimiz tabi ki

* Makyaj Çıkarma Performansları *

Bu aşamada ben BeeBeauty 'i seçiyorum.
Makyajımı çok güzel temizliyor.
Garnier tam anlamıyla makyajı çıkaramıyor.
Sabah uyandığımda gözlerimde makyaj kalıntıları oluyor.
Ancak burada belirtmem gerekir ki 
ben suya dayanıklı ürünler kullanmıyorum.
Bu yüzden doğru bir tespit yapamıyorum.

* Göz Yakma Sorunsalı *

İki üründe bu kategoriden geçer not aldılar.
İkisinde de gözlerimin yanması gibi bir sorun yaşamadım.

* Kaş Kirpik Bakımı *

Burada puanlar Garnier'a gidiyor.
Dediğini yapmış ve gerçekten de kullandığım zaman 
kirpiklerimde
az da olsa bir uzama gördüm.
BeeBeauty'de bunu göremedim ama kirpiklerimde
dökülmede yaşamadım.
Buda bir artı sayılabilir.

* Yağlı His Bırakma *

Böyle bir karşılaştırma yapmak ne kadar doğru bilemiyorum.
Sonuçta ürünler yağlı ama kesinlikle yağlı his bırakma sorunu
ikisinde de fazlaca bulunuyor.
Zaten bu tarz ürünleri kullandıktan sonra
yüzü yıkamayı daha sağlıklı buluyorum.

* Su ve Yağın Birbirine Karışması *

Garnier bu kategorinin kazananı oldu.
Garnier'ı 2 kere çalkaladığımda su ve yağ birbirine
homojen bir şekilde karışıyor 
ve
birbirlerinden hemen ayrılmıyorlar.
BeeBeauty'de ise ne yazık ki şişeyi baya bir çalkalamak gerekiyor.
Bazen unutup az çalkaladığımda su ve yağ
öylece pamuğa geliyor.
Ayrıca BeeBeauty'de su ve yağın birbirinden ayrılma süreleri çok kısa.


* Yağ Bezesi *

Garnier bu konuda sınıfta kaldı.
Garnier'ı kullanmaya başladığımdan beri 
yağ bezelerim daha belirgin olmaya başladı.
Çoğu kişide de bu ürün alerji yapmış.
Bende alerjik reaksiyon göstermese de
yağ bezelerini daha görünür yapması da bir sorun.
BeeBeauty için de kesin bir şey söyleyemiyor.
Ama gözlemlediğime göre şuanlık böyle bir sorun yok.
Unutulmaması gereken nokta ise
 bu üründe içerisinde yağ bulunduruyor
ve
her an her şey olabilir :D


İki üründe eşit durumda kaldılar iyi mi :)
İki ürünün de kendine has hem olumlu ve hem de olumsuz yönleri var.
Burada ki kategorilere bakıp 
değerlendirmek size kalmış :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir karşılaştırma olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum