II DOVE GOFRESH SALATALIK ve YEŞİL ÇAY ÖZLÜ DEODORANT II

Mart 04, 2017


Bugün konumuz deodorant :)
Aslında gidip özellikle alacağım bir ürün değildi bu deodorant.
Bir alışverişim de Gratis'in kasa arkası indiriminde önerilmişti bende almıştım.
Salatalık kokusunu pek sevmem ancak
bu deodorantın kokusu çok hoşuma gitti.
Pudra, yeşil çay ve salatalık kokularının karışımı
harika bir koku oluşturmuş.


Kolay sıkılan
yumuşacık bir başlığı var.



İlk kullandığım zaman koltuk altlarımı aşırı derecede kaşındırmıştı.
Bende bir daha kullanmadım.
Geçenlerde dolapta görünce tekrar denemeye başladım.
Yine tuhaf bir şekilde kaşındırdı ama bu sefer kullanmaya devam ettim.
Şuan da bu kaşındırma sorununu yaşamıyorum.
Ya koltuk altlarım bu ürüne alıştı
ya da ben doğru düzgün sıkmayı öğrendim bilemiyorum.

Benim kıyafetlerimde pudra lekesi bırakmadı bu konuda çok başarılı.
Şişenin üzerinde 48 saat kalıcı yazıyor tabi ki büyük bir yalan
ama gün boyu kokusu kalıyor.

Terleme önleme konusuna gelirsek;
aşırı sıcak günlerde yine bir terleme oluyor bunu engelleyemiyor malesef
ancak ıslaklık ter gibi kokmuyor deodorant kokuyor.
Eğer aşırı terliyorsanız bu deodorant sizi yarı yolda bırakır.


İçeriğini merak edenler için bu şekilde


Açıkçası benim için içerik pek önemli değil.
Paraben ya da alüminyum olmasa başka bir ürün koyuyorlar.
Ki zaten her yıl bir maddeye takıyorlar
bu doktor mu desem medya doktorları mı desem bilemedim :)

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum