ORİFLAME THE ONE KAŞ & KİRPİK BAKIM JELİ

Mart 11, 2017



Kaşlarımızla kirpiklerimizle başımız dertte vallahi 😒

Ortaokuldan beri kaşlarımı kirpiklerimi uzatmakla uğraşıyorum.
*Badem yağı
*Sarımsak yağı
*Vazelin
*Moshos Garden'ın kaş-kirpik serumu
derken birde 
Oriflame'ın bu ürününü kullanıyım dedim.


Yapısı şeffaf
Yapış yapış ya da yağlı bir ürün değil.
Sürüldükten sonra sabitleniyor.
Yani özellikle kaşlarda kaş maskaraları gibi sabitleme, sertleştirme etkisi görülüyor.




Fırça yapısı :
bir tarafı kısa
diğer tarafı baştan sona doğru uzuyor.

Bende ki etkilerinden bahsetmem gerekirse
Bu ürün bende hiçbir işe yaramadı.
Hatta yaramadığı gibi üstüne üstlük birde kirpiklerimi kaşlarımı döktü :(

Belki bir tek bende işe yaramamıştır dedim kız kardeşime verdim.
Ondan da aynı sonucu aldık.
Aşırı aşırı dökülme yaptı maalesef ve bir daha kullanmadık.

Aldığıma alacağıma pişman oldum anlayacağınız :D
Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan oldum vallahi kısacası durumu özetlemek gerekirse.



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum