BİTEN ÜRÜNLER (OCAK-ŞUBAT-MART) 2017

Nisan 03, 2017





Herkese koooocaaaman bir biten ürünler ile merhaba :)

Benim okumayı en sevdiğim yazılar
ya da
 izlemeyi en sevdiğim videolar
biten ürünlerdir kesinlikle :)

Ürün bitirdikçe mutlu olma gibi tuhaf, saçma bir huyum var.
Tam tersine param gidecek diye üzülmem gerekirken
bu sistemin nasıl kölesi olduysam
mutlu oluyorum :D

Neyse lafı fazla uzatmadan hangi ürünleri bitirdiğime geçeyim
malum biraz uzun bir yazı olacak.


İlk olarak bakım ürünleriyle başlıyorum :


- Farmasi Isırgan Otu Özlü Şampuan 
Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Şu anda 2. şişeyi kullanıyorum, uzun bir süre kullanacağım ürünler arasında

- Avon Duş Jeli 
Kokusu ve temizleme hissini seviyorum
ancak
kokuları pek kalıcı değil.
İndirimde denk gelirsem alırım ama öyle de olmazsa olmazım bir ürün değil.

- Farmasi Peeling 

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Genel olarak beğendiğim bir ürün
indirimde tabiki de alırım :)



- Oriflame Love Nature Tonik

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Yedeklediğim bir üründü.
Şuanda başka bir tonik kullanıyorum ama şuandaki durumum
gelen gideni aratıyormuş

- Farmasi Çay Ağacı Yağı Sabunu

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓



Farmasi sabunlar konusunda başarılı bir firma
Bu sabunda sivilcelerimi söndürmede baya başarılı
Bu üründe yedeklediğim bir üründü.
Biraz daha havalar ısınınca bu ürüne tekrar döneceğim.

- Oriflame Çay Ağacı Serisi

Bu ürünlerin yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Bu seriden sadece yağını tekrar alabilirim.
Çünkü nemlendiricisini ne kadar sevsem de artık cildime eczane ürünleri
kullanma kararı aldım.

- Blistex Daily Lip Conditioner

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Bir daha almayacağım bir ürün.
Nemlendirmesine lafım yok
ama
ben daha çok dudakları iyileştiren bir ürün kullanmak istiyorum.

- Sudocrem

Yeni oluşan sivilceleri söndürmekte çok başarılı. 
Ancak ben 1 yıldır kullanıyorum 
ve 
sivilce izlerine iyi geldiğini gözlemyemedim 😔Ben geceleri lokal olarak sadece sivilcelerin üzerine uyguluyorum ve yatıp uyuyorum. 
Sabaha derinin altından çıkan büyük sivilceleri söndürmüş olarak uyanıyorum.Yüzün tamamına sürüp nemlendirdiğini söyleyen kişilerde var ama ben öyle uyguladığım da nemlendirmekten çok cildimi daha da kuruttu.Ancak belirtmem gereken bir durum var
 buda benim cildimle ilgili bir durum
 bir ürünü çok uzun zamanlar uyguladığım zaman
 cildim o ürüne karşı tepki vermeye başlıyor.
 Bu yüzden Sudocrem de bitmeye yakın ne zaman yüzüme sürsem sivilce çıkardı bende artık kullanmayı bıraktım.



- Dove Gofresh Salatalık ve Yeşilçay Özlü Deodorant 
Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Tekrar alır mıyım almaz mıyım bilemiyorum
onun için zamana bırakıyorum :D

- Fa Deodorant ve Rol-on

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓



Bu ürünleride yine aynı şekilde alır mıyım bilmiyorum
yeni ürünler denemek şuanda daha cazip geliyor :)

- Nivea Powder Touch
Kokusuna bayılıyorum bu ürünün
yok böyle bir koku
Koruması da gayet başarılı
Fazla bir şey yazmak istemiyorum 
çünkü yakın zamanda yazısını yazacağım.

- Avon Simply Because

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓



Şuanda 2. şişeyi kullanıyorum 
Benimle özdeşleşen bir parfüm oldu.
Çok kalıcı ve çok güzel kokuyor.



- Farmasi El Kremi

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Tekrar alabileceğim bir ürün 
çünkü çok sevdim.

- Hametan
Doktor dudaklarımın çatlaması için vermişti
ama bir işe yaramadı.
Kullandım ama sırf ziyan olmasın diye.

- Dermokil El Kremi
Kokusu şuanda bitirmeye çalıştığım küçük boy kremlere göre 
çok çok güzel :D
Nemlendirmesi de başarılı
ee bir de küçük boy
hem ucuz hem küçük hem de hafif bir ürün.

- Hobby El Kremi 
Bu üründe yine çok güzel kokuyor 
ve 
çok güzel nemlendiriyor.


Yavaş yavaş makyaj bölümüne geliyoruz 
-çok şükür-


- Benri Makyaj Temizleme Pamuğu
En sevdiğim pamuktur kendileri
Dikişli ve yumuşacık
Ayrıca dikişleri kesinlikle açılmıyor.

- Apaks Makyaj Temizleme Pamuğu
Bim'den temel olarak aldığım ürün
Ne zaman Bim'e girsem sepete atıyorum bir tane
Hem ucuz hem kaliteli hem de her yerden kolaylıkla temin edilebiliyor.

- Garnier Makyaj Temizleme Suyu
ve
- Beebeauty Makyaj Temizleme Suyu

Bu ürünlerin yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓


Bu iki ürünü de bir daha almayacağım.
Artık yağlı ürünlerden gına geldi.



- Golden Rose Maxim Eyes Maskara
Bu maskara nedense çok kuru geldi bana
ve hemen kurudu ve bitti
Bu ürününde ayrıntılı bir yazını yazacağım.

- Flormar The One Maskara

Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓



- Wet n Wild Tekli Far
Brulee rengini duymayan kalmamıştır sanırım
Harika bir renk 
hem ucuz hem kaliteli
Gittim tekrar aldım
Hatta onuda bitirmeye başladım diyebilirim
Sürmüyorum yiyorum da biraz :D

- Avon Eyerliner
Avon'un bu ürünü bana çok pratik geliyor
Hem eyerliner olarak kullanıyorum
Hem de göz kalemi olarak
Şuanda elimde 3 rengi daha var 
bu ürünlerinde yazısı gelecek.

- Golden Rose Dudak Kalemi
Satıcı kızın bana dudak kalemini göz kalemi diye vermesi
ve benim bir gün olsun üzerindeki yazıları okumadığım bir ürün
takiiii sonuna geldiğimde okumayı akıl etmiştim ve 
dudak kalemini aylarca gözüme gözüme sürerek
nasıl büyük bir aptallık ettiğimi geç fark etmiştim.
Bu yüzden bu ürün hakkında bir şey yazmak gelmiyor içimden :(
Ki zaten hiç dudağımda kullanmadım kiiiiii 


Yazımı sonuna kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)
Her ay bir bitenler yazısı yazmak bana biraz saçma geldiği için
artık bu şekilde 3 ayda 1 bu yazılarım gelecek.




Bu yazıları da okumalısın

2 yorum