AVON ULTRA GLİMMERSTİCK DUDAK KALEMLERİ

Mayıs 11, 2017


Herkese merhaba :)
Bugün uzun zamandır severek kullandığım
Avon'un bu dudak kalemleri
hakkındaki düşüncelerimi yazacağım.


Avon bana göre maskaralardan sonra
en çok
rujlarda 
ve
dudak kalemlerinde
 başarılı.

Fiyatları belki dışarıya göre yüksek gelebilir
ancak ;
- renkleriyle 
- kalıcı olmalarıyla
- kolay sürülmeleriyle
ve 
benim için en önemlisi
- asansörlü olmalarıyla
benim gönlümü çeldiler :)




Bendeki renkleri
yukarıdan aşağıya 
sırasıyla şu şekilde ↓

 - Coral Desire
- Simply Spice
- Nude


En favorim tabi ki 
 * Simply Spice *
Bütün rujlarımla kullanıyorum.
Hepsine uyum sağlıyor.
Harika bir
 nude - kahve karışımı bir renk



Dudak kalemlerinin bendeki duruşları ↓



Baya da bereketli ürünler.
Her gün kullanmama rağmen uzun süre gidiyorlar.


Benim Avon'un dudak kalemleri hakkındaki görüşlerim bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum