FARMASİ STAY FRESH SOFT DEO ROLL-ON

Mayıs 04, 2017





Herkese merhaba 🙋
Hazır yaz geliyorken bu ürünü yorumlamak istedim.
 Malum sıcaklarda en büyük derdimiz terlemek. 
Bu durumun önüne geçmek için rolon kullanmayı ihmal etmemek gerekiyor. 
Dünyada sonlardaymış rol-on kullanımında ❗️ 
Gerçekten de çok doğru sadece erkekler değil kadınlar bile kullanmıyor
 özellikle Sivas'lı kadınlar 😒
4-5 lira fiyatları ama işte insanlar kendilerini önemsemedikleri gibi 
çevrelerindeki insanları da önemsemiyorlar❗️


50 ml.lik bir boyda
İçerisinde alüminyum, paraben bulunmuyor yazıyor.

Bu çeşidinden başka 2 çeşiti daha var.





Bu roll-on eğer çok terleyen biriyseniz sizi korumayacaktır. 
Çünkü yine terliyorsunuz ama koku olmuyor. 
Bu durum da can sıkıcı yani ne anladım yine ıslak ıslak olduktan sonra.




Mesela bu durumu Fa'nın bu roll-onunda da yaşadım. 
Üstelik ben çok terleyen birisi bile değilim. 
Kokusuda biraz değişik sevdim mi sevmedim mi karar veremiyorum. 
Ama parfümünüzü bastıracak kadar güçlü bir kokusuda bulunmuyor. 


Bu roll-onu kışın kullanmak daha doğru olur. 
Çok güçlü 
koruma seviyesi yüksek 
bir ürün değil. 
Yani yazın sizi aşırı sıcaklarda korumayacaktır. 



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum