TİNKLE JİLETLER

Mayıs 16, 2017



Son 1.5 - 2 yıldır oldukça popüler olan yüz tüylerini jilet ile alma modasına
 bende katıldım arkadaşlar.
Evet itiraf ediyorum ilk duyduğum zaman baya bir küfür etmiştim.
Artık iyice saçmaladıklarını falan düşünüyordum.
Gerçi hâlâ bolca saçmalıyorlar bu kanım değişmedi 
ama
 bu jilet işi meğerse çok doğal bir durummuş.
Japonya'da kadınlar yüz yıllardan beri bu teknik ile tüylerinden kurtuluyorlarmış.
Ama ülkemize her şey geç geldiği için bu durum da geç geldi 
ve 
baya tepki aldı, konuşuldu. 
Hâlâ da konuşulmaya devam ediyor.

Ben bu jilet işine daha yeni katıldım sayılır.
Çünkü dediğim gibi daha yeniyim ve uzun vadede neler olacağını kestiremiyorum.

Youtube'da bu durumu normalleştirmeye çalışan tipleri görmüşsünüzdür.
Sinir bozucu şekilde 
rahat tavırlı 
yüzlerinde bir ton makyajla 
bu jiletleri anlatarak
çocukları, genç kızları buna özendiriyorlar.
Yüzdeki ayva tüy denilen sarı tüyler kusur değil bence.
Tamam bıyık ve kaş arasına bir şey söylemiyorum
 ama
 yok güneşte belli oluyor diye kompleksli olmaya
 bir rollon kullanmaktan aciz
 hatta ne rollonu yüzünü yıkamayan karşı cins için bu kadar zahmete, strese girmeye gerek yok !



Ben bu jiletleri anneme İstanbul'dan aldırmıştım.
Sivas'ta hiçbir yerde göremedim, hazır annemde İstanbul'dayken aldı sağolsun 😘
Bir paketin içerisinde 3 adet jilet bulunuyor.

Ucu bu şekilde ⬇️



Ucu çok keskin değil hatta cilde zarar vermesin diye biraz köreltilmiş gibi.

Ben bu jiletler ile:
kaş aramı
kaşlarımı
bıyıklarımı
el ve ayak parmaklarımdaki tüyleri alıyorum.

Şimdilik azaltma gibi bir durum görmedim.
Ama çoğalttıklarını da görmedim. 
Eskiden nasılsa tekrar o şekilde çıkıyor.

Benim cildim hassas olduğu için 
ağda ve ipe 
göre bu jilet işini çok çok sevdim.
Çünkü ağda azaltıyor diye yıllarca zahmete katlandım durdum.
Hadi zahmeti de geçtim azaltmasını beklerken 
daha çok çıkartması 
birde yanında sivilce tahriş gibi sorunları olmasını hiç söylemiyorum.
İp desen zaten başka bir Çin işkencesi 😔


Bu ürün ile ilgili son söyleyeceğim şey ise;
Erkeklerin ki gibi 2-3 günde hemen çıkmıyor.
Kaşlarım ve kaş aram 2-3 haftada uzamaya başlıyor.
Sürekli de jileti vurmuyorum ki alışıp uzama hızı artmasın.
Hep 2-3 haftada bir bu jiletler ile alıyorum.
Eğer sizde kullanmaya başlarsanız bunu bir rutin haline getirmeyi unutmayın.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum