AVON COLORTREND COMB IT MASKARA #ELOŞİLEAVON

Haziran 05, 2017

Herkese merhaba 🙋
#eloşileavon serisine hoşgeldinizzz.
Bir hafta boyunca her gün Avon ürünlerini yorumlayacağım.
İlk gün için bu maskarayı seçtim.



Avon'un Colortrend serisi diğer ürünlerine göre daha uygun fiyatlı.
Kalite bakımından bir ölçütleme yapamayacağım
çünkü bu serisinden bir ruj bir de kaç yıl önce pudrasını kullanmıştım.

Pudrası pütür pütür durmuştu
ama
rujunu seviyorum.

Kullandığım ruj da bu ↓


Rujun rengi → İntimate

Bu üründe bir pakette geldi.

Fırçası bu şekilde ↓



İlk gördüğüm zaman Maybelline'in Push Up Angel adlı maskarasına benzettim.



Bu maskarayı kullanmadım o yüzden karşılaştırma yapamam ama bu ürün kadar kötü olduğunu düşünmüyorum.

Bu maskaranın ucu düz gelirken
Maybelline'in ki daha kavisli
ve
tarağının dişleri daha uzun.
Fotoğrafta da belli oluyor zaten uçlarının ne kadar kısa olduğu.

Kirpikleri ne tarıyor ne de renk veriyor.
Hacim ve uzatma da yok tabi ki.
En azından üst kirpikler için bu böyle.

Akmıyor ve pütür pütür dökülmüyor.

Ben bu maskarayı hiç sevmedim.
Sadece alt kirpiklerim için kullanıyorum.
Ama bunun için de almaya değecek bir ürün değil.




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum