TEMMUZ ~ 2017

Temmuz 31, 2017


En sevdiğim ayı da geride bıraktık 😔
Bana mı böyle geliyor bilmiyorum ama 
zaman
 aylar 
yıllar 
çok çabuk geçmeye başlamadı mı sizce de ?
Zamanın bereketi yok artık
ya da  ne bileyim belki de biz çok hızlı yaşamaya başladık. 
Bu sorunun cevabını hiçbir zaman bilemeyeceğim galiba
her neyse Temmuz benim için bol dinlenmeli bol aktiviteli geçti. 

Bu ay iki tane kitap okuyabildim. 

İlki yanlış bir seçim yaptığım hiç araştırma yapmadan aldığım kitap olan

Ölü Zaman Gezginleri



Ben bu kitabı hiç beğenemedim. 
Zaten öykü kitaplarından nefret ediyorum
Bu kitapta 16 öyküden oluşuyor.
Kısacası bana hitap eden bir kitap olmadı.


Diğer okuduğum kitap ise

Ölü Ozanlar Derneği



Çok çok çok beğendiğim kitap oldu.
Konusu anlatımı çok iyi
ama
yayın evi azizliğine uğradım.
Yalan yanlış yazılmış kelimeler yüzünden bir türlü kitaba adapte olamadım.
Ve bu kitabı basan yayın evinden sonra anladım ki gerçekten yayın evi çok önemliymiş !

Kitaptan hoşuma giden bir şiir ↓



Bu ayın 16'sı benim doğum günümdü.
Çok rezil bir gün geçirdim.
Allahtan akşamında ailem bir pastayla doğum günümü kutladı da mutlu oldum.

Bu da doğum günü pastam ↓



Arkadaşım dediğim "insan"lar doğum günümü kutlamadı.
Hediye zaten beklemiyorum ama insan bir mesaj atar
ama bundan sonra bende kimsenin doğum gününü kutlamayacağım böyle bir karar aldım.
Biraz kinci birisiyim evet ama kalbimin kırılmasından iyidir.


Bu ay bir tane dizi izledim.
Zaten dizi izlemeyi seven birisi değilim.
İzlediğim dizi

Girl Boss



Bu dizi de tam çerezlik
13 bölüm ve maksimum 30 dakikalık bölümlerden oluşuyor.
Konusunu yazmayacağım sonra spoiler oluyormuş sanki adından anlaşılmıyormuş gibi 😒

Film olarak ise ↓

The Boy



Beauty and The Beast



Sevimli Canavarlar 1-2





Hırçın Sevgilim



Geçen Cuma günüde Sivas'ta bulunan Soğuk Çermik Kaplıcasına pikniğe gittik :)
Bu yaz ilk gidişimizdi,
çok güzel bir gün geçirdik.
İşte bu da bilmeyenler için bir kaç fotoğraf













Temmuz ayı benim için bu şekilde geçti :)
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum