WET'N WILD KONTÜR PALETİ

Temmuz 27, 2017




Merhaba 😊
Aslında pek kontür yapan birisi değilim
 ama bu ürünün bronz rengi çok hoşuma gittiği için bir Gratis indiriminde almıştım. 




Ürün bir adet kontür 
ve
aydınlatıcıdan oluşuyor. 

İkisi de toz ürünler
ve evet fazlasıyla tozutuyorlar. 
Fırçayı yumuşak hareketlerle uygulamak gerekiyor yoksa baya bir ürün parçalanıyor. 



Ben aldığımdan beri sadece bu ürünü kullanır oldum o kadar hoşuma gitti 😊
Kalıcılığı orta seviyede geldi bana
 yazın kullandığım için rüzgarda uçup gitme gibi bir test yapamadım. 

Arka yüzü bu şekilde ⬇️



Ben bronz rengini allık gibi uyguluyorum. 
Aydınlatıcı denilen ama aydınlatmayan rengi de pudra gibi tüm yüzüme sürüyorum. 
Yüzü sabitlemesini de beğendim 
benim cildim yağlı olduğu için  6-7 saate kadar yağlanmasını önledi. 
Yüzümde pütür pütür durmadı. 

Cildimde duruşu bu şekilde ⬇️



Ürünü uyguladığım fırçalar da bu şekilde ⬇️



Pudrayı uygulamak için yassı uçlu bu fırçayı tercih ediyorum. 
Bence bu tarz fırçalar ürünü cilde daha güzel nüfuz ettiriyor ve uzun saatler cildin yağlanmasını önlüyor ve makyajı sabitliyor. Diğer pudra fırçaları benim cildimi pütür pütür yapıyor kuruyan yerleri havaya kaldırıyor 😄

Kontür rengini de Avon'un pudra fırçasıyla geniş geniş yanaklarıma sürüyorum. 
Bu fırça da gerçekten harikaymış. 
Kılları yumuşacık, cilde asla batmıyor. 
Yıkadığım zaman da kılları dökülmedi deforme olmadı. 

Bu ürün hakkında benim düşüncelerim bu şekilde. 
Bence indirim de muhakkak bakın zaten tek bir rengi var. 
İndirimli fiyatı 15.90 'dı. 
Normal fiyatı ne kadar bilmiyorum ama zam yapılmadan baksanız iyi olur. 
Zaten çok bereketli ve ebatı büyük bir ürün kolay kolay bitmeyecek 
ve
 eğer kırmazsanız uzun yıllar size yoldaşlık yapabilecek bir ürün 😊

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum