WET'N WILD SILK FINISH RUJLAR

Temmuz 15, 2017


Herkese merhaba 
Bu yazıyı kaçıncı kez yazıyorum bilmiyorum 😔
Yazıyorum yazıyorum kayıt etmeden kapanıyor saçma sapan bir şeyler oluyor. 
İnşallah sağ sağlim bugün paylaşıyorum. 
Şimdiden keyifli okumalar 😊



Wet'n Wild markası sadece Gratis'lerde satılıyor. 
Çok uygun fiyatlı ve bence kaliteli ürünleri var. 
Sivas'a daha 1 yıl oldu Gratis açılalı bende yeni yeni alıyorum ürünlerini 
ama aldığım çoğu üründen memnunum. 
İçeriği benim için önemli değil bu yüzden içeriği nasıl hiçbir bilgim yok. 

Yine bir Gratis indiriminde bu rujları aldım. 
Hem de çok uygun fiyata
5.25 


Bendeki serinin adı Silk Finish 
Yaza uygun parlak bitişli rujlar


Artık mat rujlardan gına geldi. 
Zaten sıcak kuruyoruz ölüyoruz
Birde dudaklarda mat ürünler insanı daha da sıkıyor boğuyor. 
Lipglosslarda kokulu ürünler olduğu için bende mide bulantısı yapıyor. 

Ben aldığımdan beri sadece bu iki ruju kullanıyorum. 
Hem kokusu yok
Hem de yaza uygun hafif yapılı ürünler. 

Bendeki renkleri ve isimleri ⬇️

Ready To Swoon ⬇️


Breeze  ⬇️



Tabi ki bir mat ruj gibi kalıcı olmuyorlar
 bir şey yenilip içildiğinde çıkıyorlar. 

Bendeki duruşları bu şekilde ⬇️



Her güzelin bir kusuru olduğu gibi bu rujların da tek kusuru ambalajları 😒
Rujun bir kısmı içeri girmiyor 
Buda açıp kapattıkça rujun kapağına bulaşmasına sebep oluyor.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum