SİLİKON MAKYAJ SÜNGERİNİ DENEDİM

Ağustos 24, 2017

Merhaba 😊

Aslında bu ürünü denemek için baya geciktim, üstüne kim bilir daha neler çıkmıştır ama ben yine deneyip bloğuma yazmak istedim ve sonuçtan baya baya memnun kaldım. Keşke ilk çıktığı zamanlar hemen alıp kullanmaya başlasaymışım.

Silikon süngelerin binbir çeşidi var.
Ben leopar desenini çok sevdiğim için bu desenini aldım.
Aliexpress sitesinden çok komik bir fiyata aldım ama dolar yüksek olduğu için arada baya fark oluyor. Türkiye'de gördüğüm kadarıyla Nascita markası desensiz, düz olan çeşitinden satıyor. Yurt dışı sitesinden satın almak istemeyenler Nascita markasından bulabilirler.






Silikon bir yapıda olduğu için yumuşacık. Aynı slime gibi insanın oynadıkça oynayası geliyor. Sıktığınız da eğip büktüğünüzde tekrar eski formuna dönüyor.



Ben bugün ilk kez fondöten ve göz altı kapatıcısında kullandım.
Sonuca bayıldım.
Sünger gibi ürünü içine çekmiyor bu 1. artı yönü
Ürün kaybı yaşamadığınız için de daha az ürünle yüzünüze makyaj yapıyorsunuz ve ürün tasarrufu yapıyorsunuz. Bu da 2. artı yönü.



Eğer çok fazla ürün alırsanız cilde sünger gibi yediremiyor, kalıp gibi ve ıslak duruyor. Ben bir pompa fondöten ile yüzümün yarısına makyaj yapabildim. Ürünü az aldığım için e haliyle uyguladığım alan da büyük olunca bende kalıp gibi durmadı, cildime güzelce dağıttım ve oturttum.





Ben zaten önceden de bb kremimi, fondötenimi yüzüme parmaklarım ile uyguluyordum ama göz altlarımda minik makyaj süngerlerinden kullanıyorum. Ancak bugün göz altlarım için de bu ürünü kullandıktan sonra artık süngere, boş yere ürünümü bitiren bir malzemeye para vermem bir daha da kullanmam. Göz altları için demişken süngerin ucu hafif sivri yapıda olduğu için göz altlarına güzel oturdu ve yumuşacık olduğu için de baskı yapmadan aheste aheste ürünü uyguladım 😊

Temizleme aşamasına gelirsek;
Fondöteni uyguladıktan sonra hafif bir lekelenme olduğu fotoğrafta da görüldüğü gibi ⬇️



Hemen suyun altına tutup ıslattım üzerine birazcık sıvı sabun sıktım iki ovuştum ve tertemiz oldu.
1-2 dakika içinde de kendiliğinden kurudu isterseniz hiç beklemeden de kağıt havluyla kurulayıp hemen başka bir işlem de yapabilirsiniz. Sünger gibi iki saat yıka sonra kurumaya bırak derdi bu üründe yok. Ayrıca süngerler gibi bakteri küf gibi bir sorunda oluşmuyor.
Zamanla tabiki bu üründe yıpranacaktır ama diğeri gibi iyi bakılmadığında ne kadar yeni almış olsanızda ertesi gün küflenip, yırtılıp şekil değişmeyecektir.

Yıkadıktan sonra tekrar eski haline döndü ⬇️



Benim için bu ürün artık makyajımın demir başı oldu. Bundan başka da bir şey kullanmam gibi geliyor çünkü gerçekten yumuşaklığıyla ürün tasarrufla benim gönlümü çelen bir ürün oldu.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum