W7 GLOWCOMOTİON AYDINLATICI

Ağustos 02, 2017




İlk aldığım aydınlatıcı buydu ↑
Tabi o zamanlar bilmiyordum bu kadar çok çeşidini, rengini falan
Aslında The Balm'dan Mary Lou'yu istiyorum ama pek de aydınlatıcı kullanan, seven birisi değilim.
Zaten yağlı, ışıl ışıl bir cildim var 
bir de üstüne bu tarz bir ürün kullandığım zaman aşırı rahatsız oluyorum 😔




Fotoğrafta da görüldüğü gibi sarı renkli bir aydınlatıcı
Toz bir ürün
İçerisinde hafif simler barındırıyor.
Gramajı baya fazla, kırılmazsa uzun yıllar kullanabilirsiniz.
Fiyatı da çok ucuz
W7 markası Eveshop'larda satılıyor.
İnternet üzerinden satışları da mevcut.

Arka yüzü bu şekilde ↓



Şimdi gelelim yorumlarıma ⬇️
Sarı renkli olmasını hiç sevmiyorum.
Ben beyaz tenliyim nereye sürsem sarı sarı duruyor.
Aşırı aydınlatma ıslak ıslak durma gibi bir şey söz konusu bile değil zaten



Gözeneklerim fazla belirgin olmamasına rağmen aralara dolarak gözenekleri baya belirginleştiriyor.
İlk zamanlar elmacık kemiklerime kullanıyordum 
ama 
gözenek görünümünü artırdığı için kullanmayı bıraktım.

Toz bir ürün olduğu için aşırı dökülme yapıyor.
Birisi bu ürün hakkında hiç dökülmüyor falan yazmışta nasıl dökülmüyor anlamadım.
Toz yapıda sonuçta 😒
Ben özellikle de fan fırçada çok dökülme yaşadım.
Bunun önüne geçmek için ıslak süngerle uyguluyorum böylece bu problemden kurtuluyorum.

Genellikle bu ürünü far gibi kullanıyorum ama arada sırada da
burun ucuma
Dudak üstüme
kullanıyorum.

Pek ahım şahım bir ürün değil
 ama
 bir tane aydınlatıcım olsun, ucuz olsun, arada sırada kullanırım diyorsanız bir şans verebilirsiniz

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. Kozmetik Depom  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil