BİTEN ÜRÜNLER (TEMMUZ-AĞUSTOS-EYLÜL) 2017

Ekim 02, 2017



Eylül'de bittiğine göre her 3 ayda bir yazdığım biten ürünleri yazmanın zamanı geldi. O değil de Eylül biter bitmez hemen Eylül ile ilgili paylaşım yapmaları çok itici gelmiyor mu size de 😒 Noldu yani bittiyse seneler geçiyor bir Eylül gelmiş geçmiş çok mu ? Önemli olan o geçen zamanı nasıl değerlendirdiğin. Yani klişeliklerden artık vazgeçin. Havalı olayım derken komik oluyorsunuz 😄
Şimdi içimdekileri döktüğüme göre hangi ürünleri bitirdiğime geçebilirim. Valla artık eskisi gibi her ürüne yapışıp hemen satın almıyorum. Elimdeki çoğu bakım ürünü tarzında ki ürünleri de bitirdim sayılır. Üç beş tane daha kaldı onlarda 3 aya biter. Bakım ürünlerini ne kadar azalttıysam cildimde o kadar iyileşme gözlemledim. Paramla rezil oluyormuşum meğer geç farkına vardım 😔

İlk olarak bakım ürünleriyle başlıyorum. Farmasi'nin ısırgan otlu şampuanını bitirdim.



Daha önce bu şampuan hakkında bir yazı yazmıştım. Okumak isterseniz aşağıdaki linkten yazıya ulaşabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/03/farmasi-isrgan-otu-ozlu-sampuan.html


Himalaya markasının scrubını bitirdim. Aslında bu ürünün cevizli olanını arıyordum ama bir ara çok meşhur olduğu için kara borsaydı. Bende garibim bir gün Gratis'te gezerken yanlışlıkla aaa aradığım ürün gelmiş diye koşa koşa kasaya gidip almıştım. Meğerse kayısılı olanın almışım 😒 Neyse baya bir süredir bu ürünü banyoda arada sırada da siyah noktaların çok olduğu T bölgeme maske gibi sürerek kullandım. Fazla ayrıntılı yazmakta istemiyorum inşallah bir gün erinmezsem bu ürünle ilgili bir yazı hazırlayacağım.

Diğer bir ürün ise Coresatin firmasının yılbaşında hediye olarak gönderdiği Temizleyici krem. Kokusu gerçekten çok kötü. Ambalajında da nasıl kullanılacağı falan da yazmıyor. Sadece sabun yerine üretilmiş bir ürün. Hediye olarak göndermeselerdi almazdım şahsen. Zaten bu markanın ürünleri de tüylendirme yapıyor. Bir iki kere yüzümde kullandım sonra korktum, kullanmayı bıraktım. Banyoda duş kremi yerine bu ürünü kullanarak bitirdim. Çöpe atmaya da kıyamadım yazık günah boş yere israf. Köpürmesi, temizlemesi ve vücudumu nemlendirmesi iyi ama bunların haricinde bir etkisini göremedim.


Farmasi'nin çay ağacı yağı sabununu bitirdim. Bu ürün hakkında da yine daha önceden bir yazı yazmıştım. Okumak isterseniz linkini aşağıda bulabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2016/12/farmasi-cay-agac-yag-sabunu.html

Sensodyne diş macununu da yine daha önceki bitenler yazımda yazmıştım. Tekrar yazıp yazıyı uzatmanın gereği yok aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/07/biten-urunler-nisan-mayis-haziran.html


Bu yaz iki tane rolon bitirdim. Özellikle Soft & Gentle markasını çok sevdim. Bu marka Gratis'lerde satılıyor. Bendeki yasemin ve hindistan cevizi sütlü olanı. Daha bir sürü çeşidi var. İndirimde çok uygun bir fiyata almıştım. Aşırı sıcaklarda terlemeyi önlemedi ama koku oluşmasını engelledi. Biraz geç kuruyor ama gün boyu kokusu kalıcı. İndirimde bulursam tekrar alırım.

Emotion markasından da memnun kaldım ama dışarı kullanmadığım için pek sağlıklı bir yorum yapamayacağım. Bu ürünü de tekrar alırım. Bu arada bu iki üründe kıyafetlerimde leke yapmadı.


Farmasi markasının vücut spreyini nihayet bitirebildim. İlk aldığım zaman kokusu çok hoşuma gitmişti sonra ne olduysa bozuldu mu anlamadım küf gibi ağır bir kokuya dönüştü. Bende evde banyoya odalara sıka sıka bitirdim. Kalıcılığı orta seviyede. Çiçekli meyveli bir koku

Avon wish of love seneler sonra bu da bitti çok şükür :) Kokusu hiç hoşuma gitmeyen bir parfüm. Meyveli değişik bir kokusu var. Genelde çoğu kişi bu parfümü beğeniyor ama bana pek hitap eden bir koku değil. Ben daha çok çiçekli, odunsu kokuları seviyorum.


Oriflame'in bu toniğini bitirdim. Bu ürünü baya bir stoklamışım. İlk zamanlar gözeneklerime baya bir iyi geliyordu ama zamanla cildim alıştı galiba pek bir işe yaramadı. Artık çok fazla kullanmaktan mı bilemedim sivilcede yapmaya başlamıştı. Bir daha almam bu yüzden.

Saloon markasının makyaj pamuğunu da ilk denedim. Beğendim ama artık bütün pamuklar aynı gibi geliyor bana yani artık markasına bakmadan alacağım bir ürün oldu bu makyaj pamukları.

Makyaj ürünlerinden ise


Çöpe giden Wet'n Wild markasının kaş jeli. Bu ürünü de bloğumda incelemiştim burada ki linkten yazımı okuyabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/07/wet-n-wild-vs-essence.html

Çok fazla kirlendiği için atmak zorunda kaldım. Bir daha da almam.

Avon'un eyeliner'ini her ay bitiriyorum zaten. Yazısını okumak isterseniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/06/avon-goz-kalemi-eyeliner.html



Avon true micellar temizleme suyu da bitti. Yazısını okumak isterseniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/06/avon-nutra-effects-micellar-makyaj.html

Son olarakta Watsons'ta satılan makyaj temizleme mendili bitti. Yani öyle ahım şahım bir ürün değil ama yine de fiyatına göre idare eder.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum