2018 HEDEFLERİM

Ocak 16, 2018



Bu yazıyı paylaşmak için biraz geç kalmış olabilirim ama aldığım hedeflerin havada kalmamasını istedim. Yeni yıl gelince herkese bir umut, heyecan ve çalışma hırsı geliyor 😊 İlk gündem birtakım kararlar alıyoruz ama bu kararları en fazla birkaç gün, hafta ya da ay uygulayabiliyoruz. Bende biraz denemeler yaptım ve artık bir düzene oturta bildiğim için bu kararlarımı paylaşabilirim.


İlk hedefim tabi ki 100 kitap okumak. Haftada 2 kitap okursam bu hedefimi geçmiş bile olacağım 😊şimdiden 5 kitap oldu inşallah düzenim hep böyle gider.

Diğer bir hedefim dizi, film ve belgesel üzerine. Ben pek film hatta hiç belgesel izlemiyorum. Bu geri kalmışlığımı bu yıl kapatmaya çalışacağım. Kendime haftada 2 film, 1 belgesel  ve ayda 1 dizi izleme sözü verdim. Her ayda neler izlediğimi, okuğumu bloğumda paylaşacağım buda bir diğer hedefim.

Bloğumla ilgili de haftada 2 yazı paylaşacağım. Salı ve perşembe günleri. Bu konuda biraz esnek olabilirim çünkü daha önce yaptığım gibi bir markanın ürünlerini 1 hafta boyunca hergün paylaşmayı düşünüyorum. Geçen yıl bu seriye Avon ile başlamıştım. Bu yıl marka çeşitliliğini artıracağım.

Benim gerçekleştirmek istediğim hedeflerim bu şekilde. Umarım hepsini gerçekleştirebilirim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum