MADECASSOL KREM (SİVİLCELER VE LEKELER İÇİN)

Ocak 18, 2018


Merhaba :)
Şu sıralar çok popüler olan bu ürünle ilgili bloğumda da kalıcı bir paylaşım yapmak istedim. Daha önce İnstagram'da bu ürünü yorumlamıştım ama yeni paylaşımlar yaptıkça aşağılarda kalıyor ve sayfamda bulunması zor hale geliyor.
Ben bu ürünü kız kardeşim sayesinde keşfettim. Genellikle eczanelerde satılan bu tarz ürünleri doktor vermedikçe araştırıp gidip almam. Kız kardeşimin de dudakları çok soyuluyordu bu ürünü internette bulmuş ve gidip eczaneden almıştı. O sıralar bende ara sıra dudaklarıma uyguluyordum ve baya iyi geliyordu. Sonra hangi zekinin aklına gelmişse bu ürünü sivilcelere sürmek çünkü kullanım alanları çok farklı o dönem bu ürün patladı gitti, bende gittim ve bu üründen edindim. Neden çünkü yetişkinlik sivilceleriyle başım belada :(
Kasım ayının başında aile hekimimize gittim bu ürünü yazdırdım. Doktor biraz yazmak istemedi genellikle bu ürünü emziren kadınlara meme uçları yaralandığı zaman yazıyorlarmış ama yine de sağolsun ilacı yazdı. Reçeteyle olduğunda bu ürünün ücretini devlet karşılıyor, diğer türlü reçetesiz ücreti de 20 TL civarı.
Aldığımdan bugüne kadar düzenli bir şekilde kullanıyorum, kız kardeşimle beraber ortak kullandığımız için 3 ayda bitti ama yine de baya bereketli bir ürün.

Krem beyaz renkli, yapısı su bazlı gibi ağırlık yapmıyor  ↓


Ben bütün cildime uygulamıyorum. Sadece aktif veya sönmüş hiç fark etmez sivilcelerin üzerine lokal olarak uyguluyorum. Lekelerinde üzerinde sürüp cildime yedirmeden kremin kurumasını bekliyorum. Bu şekilde daha etkili oluyor. İlacı ilk aldığım zamanlar gündüzleri de kullanıyordum ama sonra fark ettim ki cildimi kızartıyor sanki cildim güneşten yanmış gibi oluyordu. Bende artık sadece geceleri kullanmaya başladım. Cildi soyan bir yapısı var ve gündüzleri güneş ışınları temas ettiğinde cildi kızartıyor ve Allah korusun kullanmaya devam edilirse fayda görmek yerine zarar gösterecek yapıda bir ilaç. Yani kaş yapalım derken gözümüzden olmayalım.
Yapısı ince evet ama makyaj altına uygulamak bence doğru olmaz. Yapış yapış bir yapısı var, zaten güneş ışınlarının da ilaca temas etmemesi lazım.

İlacın kullanım alanlarına bakacak olursak;
- Yüzeysel 1. ve 2. derece yanıklar
- Bölgesel deri ülserleri
- Yatak yaraları
- Meme başı çatlak ve yarıkları
- Sünnet, genital bölge yırtılmaları
- Doğuma yardımcı olmak amacıyla uygulanan küçük cerrahi müdahalelerde
- Radyasyon tedavisi sonrasında oluşabilecek cilt hasarlarında iyileşme sağlaması için kullanılmaktadır.
Bunları yazmamda ki amaç ilaç bu hastalıklar için üretilmiş ve asla bir sivilce ya da leke amaçlı bir krem değildir. Eğer çok hassas bir cildiniz varsa doktorunuza danışıp kullanın. Her kafadan bir ses çıktığı için öyle herkese de inanmayın. Evet sivilceleri söndürüyor, çok hafif derecedeki lekeleri geçiriyor ama bunu yaparken de cildi soyuyor. Benim cildim bu ilacı ne zaman kullansam ertesi gün pütür pütür oluyor. Kabuk bağlıyor. Bu yüzden artık arada bir kullanmaya başladım. Çünkü yılan gibi ilacı sürdüğüm yerler dökülüyor resmen deri değiştiriyorum. Zaten yan etkilerinde de bu cilt döküntüsü yazılmış. Diğer yan etkileri ise;
- Alerjik reaksiyonlar
- Kızarıklık ve iç dolusu kabartılar (Kurdeşen)
- Kaşıntı
Bende de arada kaşıntı yapıyor. Cildi kuruttuğu için ilacı sürdüğüm yerler hafif hafif kaşınıyor bazen kaşımamaya dikkat ediyorum ama bazen kaşıyorum valla ne yalan söyleyeyim :)

Lekeler için kış ayları tam kullanım zamanı. Hazır güneş yokken oluşan lekelerden kurtulabilirsiniz. Benim iki kaşımın arasında çok hafif belli belirsiz bir leke vardı bundan kurtuldum. Geçen yılda yanağımdaki beni aldırmıştım, iz kalmıştı. Herhangi bir ilaçta alıp kullanmamıştım. Bu ilacı da o lekeye sürüyorum daha tam olarak geçmiş sayılmaz ama rengi açılmaya başladı inşallah ondan da tamamen kurtulurum.
Dudaklarımda ki kuruluk ve soyulma artık kronik bir hale gelmişti. Ne kullansam geçmiyordu taki bu kremi kullanana kadar. Artık çok şükür soyulmuyor ama dudak kenarlarına çok değdirdiğim zamanlar dudak çevremi soyuyor. Sizde eğer dudaklarınız da kullanacaksanız dudak çevrenize ürünü uygulamamaya çalışın.

Benim Madecassol krem ile ilgili yazacaklarım, aklıma gelenler bunlar umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bana destek olmak için bloğumda ki hoşunuza giden reklamlardan herhangi birine tıklarsanız çok sevinirim.
Hoşçakalın :)

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. bunun ününü duydum ama aldım mı hatırlamıyorum bakacağım aklıma getirdim şimdi :-))

    YanıtlaSil