YAĞ KONTROL MENDİLLERİ - ESSENCE VS. BEAUTY FORMULAS

Ocak 11, 2018

Merhaba :)
Bugün yağlı ciltlerin çok iyi bildiği bir ürünü yağ kontrol mendillerini detaylı olarak açıklamaya çalışacağım. Benim de Youtube'da Merve Özkaynak'ın videolarından gördüğüm bir üründü.


2015 yılında İstanbul'a gittiğimde Watsons'da dolaşırken sepete atmıştım. Tabi o zamanlar Sivas'ta Watsons yok öyle 1 tane aldığımla kaç ay yetinmiştim :) Allah'tan baya bereketli ürünlerde uzunca bir süre idare ettiriyorlar.
Ben bu 2 markadan başka var mı bilmiyorum ama ikisi de hem çok ucuzlar hem de artık her yerde satılıyorlar. Beauty Formulas markası sadece Watsons mağazalarında ve internet sitesinde satılıyor. Buradan ürüne ulaşabilirsiniz ↓
https://www.watsons.com.tr/p/beauty-formulas-yag-emici-kagit-50-adet-14518

Essence markasıda birçok mağazada ve online sitelerde mevcut. Rossman, T-Shop ve Eve mağazalarında satılıyor. İnternetten de yine Eveshop'dan ürüne ulaşabilirsiniz.
https://www.eveshop.com.tr/

Paketin içerisinde 50 adet kağıt mendil bulunuyor. Beauty Formulas'ın boyutu daha büyükken Essence kibrit kutusu kadar. İncecik yapıdalar. Cilde uygularken cildi yıpratma, pudra gibi cildi aşırı kurutma, sivilce yapma gibi bir sorunlar asla olmuyor. Zaten ürün kağıt, kağıttan ne zarar gelecek :)
Arka yüzleri ↓




Yağlı ciltler bilir ne kadar pudra uygulasanız da saatler geçince t bölgesi yağlanmaya, nur doğmuş gibi aydınlanmaya başlar. Üst üste pudra uygulamakta cildi bir yerden sonra pütür pütür yapıyor, bu durumda en iyi kurtarıcı bu mendiller. Al iki saniyede alnına pıt pıt burun üstüne ve çevresine son olarak da çenene dokundur iş bitti. Sonuç tertemiz. Bazen aynı anda 2-3 tane mendil kullandığımı bilirim ne çektim şu yağdan sivilceden bir ben bir de Allah bilir.
Beauty Formulas'ın görünümü bu şekilde ↓


Essence ise bu şekilde ↓


Ben Beauty Formulas markasının yağ kontrol mendillerini daha çok sevdim. Essence'in mendilleri kendinden pudralı. Sıfır makyaj olduğunda ikisinden de aynı sonucu alıyorsunuz ama makyajlıyken Essence biraz makyajı bozuyor, fondöteni pütür pütür yapıyor.

Mendillerin görünümleri bu şekilde ↓


Beauty Formulas saman kağıdı gibi renkte, Essence ise içerisindeki pudradan dolayı beyaz, pudra pembesi karışımı bir renkte. Yapısı ikisininde incecik ve yumuşak.
Mendiller hakkında yazacaklarım bu kadar, aklıma da başka bir şey gelmiyor umarım her şeyi yazmışımdır. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. ben de uzun süredir essence mendilleri çantamdan eksik etmiyorum..

    YanıtlaSil