OCAK ~ 2018

Şubat 01, 2018

Merhaba 😊
Geçen yıl yapmaya başladığım ama daha sonra devamını getiremediğim 1 ay boyunca neler yaptığımı yazdığım seriye bu yıl tekrar başlıyorum. İnşallah bu yıl düzenli bir şekilde bu yazılar her yeni ayın başında yayında olacak. Bu yıl zaten bir sürü yeni hedefler koydum kendime, eskiye göre daha aktif geçiriyorum günlerimi. 2018 hedeflerimi okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ⬇️
https://elossoles.blogspot.com.tr/2018/01/2018-hedeflerim.html

İlk olarak izlediğim filmlerden başlıyorum. Her hafta 2 film izleme hedefim vardı. Ocak ayında bu hedefimi gerçekleştirdiğim için mutluyum 🙏😊 Bu ay toplam 10 film izledim.

İlk izlediğim film
Parçalanmış (Split)



Çoklu kişilik bozukluğu yaşayan birisinin hayatını anlatıyor. Gerilim türü bir film. Genel olarak beğendim ama film daha başka olabilirdi sonunu beğenmedim.

İkinci filmim 
O (It)



İlk olarak kitabını okudum daha sonra filmini izledim. Yetmedi eski versiyonu nasılmış diye oturdum onu izledim ve eski versiyonu resmen ağlattı. Siz siz olun sakın izlemeyin giden saatlerime hiç bu kadar acımamıştım.

Üçüncü film 
Benim Dünyam



Bu filmi neden daha önce izlememişim acaba. Yıllarda ne çabuk geçiyor sanki bu filmi geçen yıl çıkmış gibi hatırlıyorum. Ailecek izlenecek harika bir film. Hepimizde çok beğendik.

4. filmim 
Minyonlar 3 (Despicable Me 3)



Pek beğenmedim tabiki ilk filmiyle kıyaslayınca bence daha fazla da çekilmemeli belki bu yazımı görürlerde vazgeçerler diye yazıyım 😄

5. film 
Labirent 2 



Yeni çıkacak filmine sinemaya gideceğimiz için acaba ne olmuştu diye tekrar izledim.

6. film
Jumanji 2' ydi



Zaten bu adamın (dwayne johnson) oynağı hiçbir film güzel olmuyor. Bu filmde berbattı.  Hiçbir film ilk yapılanın yerine geçemez. Hâlâ açar izleriz ailecek.

7. film 
Şirinler - Kayıp Köy ( Smurfs - The Lost Village)



Yaş itibariyle bu filmde kötü geldi tabiki. Aslında çizgi film izlerim ama bu gerçekten kötü olmuş.

8. filmim aslında daha önce izlediğim ama annemgilde izlesin hep beraber ikincisini izleyebilelim diye izlediğim 
Kocan Kadar Konuş



Çok komik aşırı güzel bir film. Kitaptan filme uyarlanmış.

9. filmde 
Kocan Kadar Konuş Diriliş



İlki kadar güzel olmasa da bu filmde iyiydi. İnsana güzel zaman geçirtiyor. Film bittiğinde bir Jumanji 2 gibi bu ne ya boş yere izledik dedirtmiyor insana 😊

Son izlediğim film ise 
Mucize (Wonder)



İlk olarak kitabını okumak daha sonra filmini izlemek istedim. Film çok güzeldi ama daha türkçe dublaj çıkmamış altyazıda da sıkıntı vardı yazılar çabuk çabuk geçiyordu yalan yanlış yazılmıştı filme pek adapte olamadık. Türkçe dublaj çıkınca tekrar izleyeceğiz.

Bu ay bir dizi izledim. Oda tabiki Kore dizisi 🙈🇰🇷
While You Were Sleeping



Aslında çoktandır bu diziyi izlemeye çalışıyordum sonunda bu ay izleyebildim. Pek izlediğim diziyi bitirebilme gibi huyum yoktur hep yarım kalır ama bu ay yapacağım diye zorla izledim. Dizide sorun yok ama telefondan izlediğim için e haliyle ekranda küçücük olunca çok sıkılıyorum bu yüzden bir türlü oturup canım dizi izlemek istemiyor.

Yeni yıl kararlarımdan birisi de belgesel izlemekti. Hiç oturup belgesel izlemem hatta belgesel bende sadece hayvanları anlatan bir imge olarak belirirdi. Çok şükür bu saçma düşünce yavaş yavaş silinmeye başladı. İlk kez belgesel izleyen birisi olarak çok güzel belgeseller izlediğimi düşünüyorum.
İlk olarak Lady Gaga'nın belgeselini izledim.
Gaga: Five Foot Two



Gerçekten harika bir kadınmış Lady Gaga. Bu kadar güçlü olduğunu bilmek beni kendisine hayran bıraktı.
İkinci izlediğim belgesel 
Sarı Zeybek



Atatürk'ün son yıllarını anlatan çok güzel bir belgeselmiş. Daha önce hiç duymamıştım ne büyük cahillik 😔

Üçüncü belgeselim Doğu'ya atanan bir öğretmenin daha Türkçeyi bile bilmeyen öğrencilerine okuma yazma öğretme çabasını anlatan İki Dil Bir Bavul belgeseli



Son izlediğim belgesel ise 
My Friend Rockefeller



Harika film gibi bir belgesel. Hala etkisindeyim bir insanın nasıl oluyorda bir yalanla bu kadar insanı kandırıp kendisine bağlayabiliyor ? Bu soyad bu insanlara bence sadece parayı çağrıştırıyor olamaz çünkü belgeselde bu tezimi doğrulayan o kadar çok kanıt var ki. Eğer izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Okuduğum kitaplara gelecek olursak doğrudan 2 tanesi zaten filmlerini izlediğim kitaplardı ;
O - Stephen King
Mucize - R.J. Palacio
Daha sonra :
Satranç - Stefan Zweig
Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu
Şehrin Aynaları - Elif Şafak
Küçük Kara Balık - Samad Behrangi
Issız Erkekler Korosu - Canan Tan
Ermiş - Halil Cibran
Emma - Jane Austen

Benim Ocak ayında yaptıklarımın bu şekildeydi. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum