MİGROS KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Mart 08, 2018

Merhaba :)
Kadınlar günümüz kutlu olsun. Bir gün değil her gün bizimdir. Bunun bilincinde olup en çok kendimizi sevelim, koruyalım kimseye kendimizi ezdirmeyelim. Bu sabah Zahide Yetiş'in programına bir tane dallama katılmış. Adam Kadınlar Günün de bile kadınları suçluyor. Sunucu da bunun söylediklerine hak veriyor. Dallamanın konuşması şu şekilde ;
- Beni de bir kadın yetiştirdi.
- Kötü insanları da kadınlar yetiştiriyor.
- Kendi elleriyle böyle yapıyorlar.
Lan biri de çıkıp söylemiyor ki babalar nerde? Çocuk yetiştirmek sadece kadının mı görevi. Kadın istediği kadar çocuklarına şöyle yapın böyle yapın desin baba örnek olmazsa bir kulaktan girer diğerinden çıkar. Sanki annelerinin her laflarını çok dinliyorlar da böyle sen erkeksin yaparsın demesini hemen kapıp yapıyorlar. İnsan olan önce Allah'ın emirlerini dinler. Neyse bu konuda çok doluyum şimdi konudan sapmıyım :)
Bugün indirimlerin son günü ben de biraz önce eve geldim. Aldığım birkaç parça ürünü bloğuma yazmak istedim. Bu indirim çılgınlığından sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım. Aslında daha çok şey almak isterdim ama param yok çünkü işsizim :D


En güzel indirimi tabi ki yine Migros yapmış. Buradan tebrik ediyorum :D Bunlarda aldığım ürünlerin toplu görünümü ↓


Bayadır elimdeki ürünleri bitirmeye çalışıyorum ve doğal olarak da yeni ürün almıyordum. Toniğim de çoktan bitmişti bende Gülşah markasının gül suyunu aldım.


 Fiyatı : 3.45 TL

Uzun zamandır nemlendirici de kullanmıyordum. Aslında aklımda başka bir markanın kremi vardı ama fazla param olmadığı için Sebamed'in nemlendirici kremini aldım.


Bu markayı daha önce hiç kullanmadım. Yüzümü de tekrar nemlendiriciye alıştırmak istemiyorum ama köşede dursun lazım olur. Hem çok ucuzdu hem de boyu minicik sevmesem de hemen biter. Ziyan olmaz.
İndirimsiz fiyatı : 4.90 TL
İndirimde 2.45 TL


Diğer bir aldığım ürün Acnecinamide markasının scrubı. Şuan da Himalaya markasını kullanıyorum ama bitmek üzere. Hazır indirimdeyken bu ürünü de sepete attım.
İndirimsiz fiyatı : 17.95
İndirimde 8.98 TL


Aslında maske kullanan birisi değilim ama Dermokil markasının maskelerini İnstagram da çok görüyordum. Bir de ben deneyim bakalım nasılmış dedim ve bu üründe benimle birlikte geldi :)
İndirimsiz fiyatı : 5.90 TL  (Ben bu fiyata gidip hayatta almam şahsen bana pahalı geliyor.)
İndirimde 2.95 TL

Benim bu indirimde aldıklarım bu şekildeydi. Zaten her gün bir şeyi bahane edip indirim yapıyorlar siz bir şey almadıysanız üzülmeyin :) Başka bir indirimde alırsınız.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum