MIKNATISLI KİRPİK DENEDİM

Mart 23, 2018

Merhaba :)
Şu son zamanlarda bir mıknatıslı kirpik furyasıdır almış başını gidiyor. Bende pek takma kirpik kullanan birisi değilim ama o kadar karşıma çıktı ki reklamları artık dayanamadım Aliexpress'den sipariş ettim. Aslında çok uzun zamandır elimde ama yazısını yazmak bugüne nasip oldu :) Bayadır da bloğuma yazı yazmıyordum bari bu kirpikleri yazıyım dedim :)
Daha önce de silikon makyaj süngerini deneyip bloğuma yazmıştım. Okumak isterseniz aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/08/silikon-makyaj-sungerini-denedim.html

Kirpiklerin görünümü bu şekilde ↓


 4 adet kirpikten oluşuyor. Arka kısımlarında 3 adet küçük küçük mıknatıslar bulunuyor. Çalışma prensibi alta ve üste gelecek şekilde kirpikleri birbirine eşitleyip birleştirmek. Mıknatıslar zaten hemen birbirlerine yapışıyor.

Bu sadece bir tane kirpiğin görünümü ↓ Bu haliyle bile çok abartılı duruyor.


İki kirpiğin birleşmiş halide bu şekilde ↓


Resmen Demet Akalın kirpikleri :D Bence çok abartılı duruyor çünkü 2 adet kirpik takıyorsunuz. Şimdi benim deneyimlerine gelecek olursak bu yazıdan sonra kirpiklerde ki mıknatısları çıkarıp kirpik yapıştırıcısıyla kullanacağım. Çünkü kirpikleri asla doğru düzgün takamıyorsunuz. Gözüme batıyor, sulanıyor, kirpikler havada duruyor. Valla aldığıma alacağıma pişman oldum. Allah'tan Aliexpress varda 15 liraya aldım, bide mıknatısları çıkarıp öyle kullanmak geldi aklıma da pek üzülmüyorum artık :) Zaten kirpiklerin kılları da çok doğal gerçek kirpik gibi.
Bu kirpikleri 50 liraya sattıklarını duydum yani alanlara yazık olmuş. Reklamlarını izlediyseniz Youtube'da deneyenlerin videolarından kesitler almışlar yok şak diye takıyor diye yazmışlar, takan kadınlar bile acı çekiyor takarken öyle illet bir ürün yani.
Benim deneyimlerim bu şekilde umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum